Clopotarul dacilor 135



                                  

                                            Rătăcitul 

Doi frați gemeni și-au pus în gînd ca întreaga viață să evolueze, pentru a ajunge pe lună. Au început, încă din fragedă copilărie, să învețe tainele zborului și, după ce au reușit să le pătrundă, unul dintre ei a spus: am decis să fac o călătorie în America, dar mă voi întoarce cît ai clipi din ochi… Ani la rînd au trecut, iar fratele plecat a uitat drumul spre casă. Cel rămas și-a continuat, însă, visul spre evoluția sufletului. Văzînd că fratele s-a rătăcit în materie, a început să-și zidească o temelie de energie interioară, prin rafinarea mîncării și a aerului. Cunoștea bine prima inspirație a noului născut, care aduce în corp, odată cu aerul, energia cosmică specifică acelui moment și loc. Fiecare stea ce ne călăuzește ne încarcă energetic prin vibrația sa, pe tot parcursul vieții. Prin acest dar cosmic, avem misiunea de a descoperi tehnica de acumulare a energiei rafinate prin care se tratează orice boală considerată incurabilă. Acumulînd această sferă de energie în interior, te poți contopi cu natura și poți primi răspunsuri din ambele părți.  
Trebuie conștientizat faptul că legătura dintre Cer și Pămînt se face prin om și cel ce lovește în jos poate lovi în rădăcinile sale, iar acel care lovește în sus poate nimeri în Dumnezeu.
Într-o bună zi, se opri lîngă poartă un bătrîn și întrebă:
-       Ești fiul fratelui meu? Semeni foarte mult cu el…
-       Nu, rătăcitule, eu sînt fratele tău geamăn.
-       Nu-mi vine să cred…cum ai reușit așa ceva?
-       Prin credință, voință și devotament totul se poate. Ți-ai irosit darul ursitoarelor fugind în lumea asta după umbre.
-       Nu te supăra, te rog, învață-mă și pe mine, doar sîntem frați.
-       Nu pot, căci sufletul tău este legat de materie și nu se poate desprinde de pămînt.
-       Vreau să fac tot ce faci tu, sînt ambițios și voi reuși, doar am învățat să zbor…
-       Cu viteaza ta ajungi în satul vecin…eu sînt deja pe planeta Marte. Acum, lucrez ca să mă eliberez de gravitația Pămîntului, iar tu vrei să ne întoarcem înapoi.
-       Tu ai atins un nivel al zborului și gîndești ca o pasăre.
-       Viteza se obține prin imaginație accelerată. Ca să ieși din limitele acestui spațiu trebuie să fii liber, să gîndești liber, să aduci oamenilor libertatea și să nu faci pe nimeni să depindă de tine. Numai atunci vei putea călători în timp și spațiu. Fii deschis, pentru ca stelele să-ți coordoneze destinul și să poți găsi calea străbunilor spre nemurire.
Alexandru Ștefan