Clopotarul dacilor 277


Toți ne dorim să cunoaștem adevărul despre viitorul nostru dar, din păcate, informațiile care sosesc în ultima perioadă, de la prietenii din Civilizația Vodă, sînt criptate - multe popoare vin cu previziuni sumbre legate de luna septembrie 2015. Am intrat într-o meditație profundă și m-am întrebat ce și-ar fi dorit străbunii mei de Ziua Daciei – 23 septembrie:
În primul rînd, să fie pace în toată lumea, iar Pămîntul să dăinuie și pentru urmașii urmașilor noștri; să redevenim ceea ce am fost cîndva și să nu ne mai lăsăm manipulați de acei pe care-i primim în țara noastră. Să ne unim conștiința, prin portul nostru popular, ca să vadă Creatorul că am rămas aceiași copii ai Săi, de la începuturi. Să-i privim cu compasiune pe cei ce vin și ne cer ajutorul căci așa am fost întotdeauna. La această dată, străbunii mei vă aduc un mesaj de pace și prosperitate cu o singură dorință – să devenim mai buni.
După această profundă meditație, mi-am pus întrebarea: ce gîndesc eu despre septembrie 2015? Eu cred că ziua de 23 septembrie 2015 va fi o zi însorită și, alături de mulți prieteni, vom sărbători echinocțiul de toamnă. După acest important moment astronomic, Pămîntul va trece prin centrul Universului pentru a se prezenta în fața Duhului Suprem și a primi entitatea care va reforma întreaga planetă. Această entitate se va naște în România, dar numai atunci cînd poporul va fi pregătit să o primească. Multe popoare își doresc acest lucru, dar aici, în România, toate s-au întîmplat și de aici, de pe acest tărîm, totul a început. Activarea ADN-ului va ajuta ființa umană să separe mai ușor adevărul de minciună pentru ca nimeni să nu mai joace rolul celui ce nu este.
Îmi doresc, cu toată iubirea acestui măreț popor, să îmbrățișăm planeta Pămînt pentru a o păzi de asteroizii care încearcă să o lovească. Orice lovitură pe care o primește Mama Geea este și o pată pe obrazul omenirii, ca urmare a rătăcirii spirituale. Trebuie să ne dorim ca nimeni să nu mai sufere în această lume și atunci nu vom suferi nici noi. A sosit timpul să devenim mai maturi decît restul lumii deoarece Creatorul are o Lucrare mare de înfăptuit cu noi. Este momentul să ne lepădăm de gîndurile distructive care ne aduc numai dezastre, să ne unim forțele ca să umplem acest spațiu cu iubire căci iubirea aduce numai zidire. 
Pentru toți dacii din lume LA MULȚI ANI, SĂ NE TRĂIASCĂ ȚARA ȘI NEAMUL, DE-ACUM ȘI-N VECII VECILOR, PENTRU ETERNITATE! 

Alexandru Ștefan