Clopotarul dacilor 131



                                


                                        Scara lui Zalmoxe 

O zapadă fină cade încet peste cușma bătrînului munte, iar veverițele harnice tot mai cară cîte ceva de mîncare în căsuța lor de iarnă. Cred că de la animale am învățat și noi să umplem beciurile cu de toate ca să putem ierna cu bine. m-am prins cu gîndul că de toate putem învăța în lumea asta, dar cum să ne desăvîrșim nu prea avem de la cine. Intenția Clopotarului Daciei este de a scoate din adîncul sufletului tău toate calitățile primordiale Divine, care stau acolo încă în formă latentă, neactivate.
În învățăturile mai vechi, se vorbește: dacă cetatea voastră a dat naștere unui om iluminat, va fi ocrotită de Dumnezeu. Asta înseamnă că Dumnezeu își dorește de la noi ca, din mijlocul nostru, să zidim suflete asemenea lui. Mamele actuale nasc fetițe care sînt transformate, de mici, în păpuși Barbie, iar băieții – în Alain Delon. Aici se descifrează pilda: dacă copacul nu dă roade, este tăiat și ars.
În copilărie, am fost martor cînd copiii vecinului au fost prinși în grădina noastră, furînd păpușoi de fiert. Bunicii nu le-au făcut nimic, ci i-au îndemnat să nu mai fure. Cînd a sosit primăvara, le-au dat un sac de grăunțe și calul cu plug ca să-și are pămîntul. Acești copii au devenit oameni mari și, din cîte țin eu minte, niciodată nu au uitat gestul făcut de niște oameni cu adevărat blajini.
Acei care stau în scaunul lupului moralist ar fi de dorit ca, prin pilde proprii, să-i îndrepte pe cei rătăciți. Eu stau pe poziția că soarele a cam obosit de noi și are nevoie de un popas. Ce vom face noi în aceste zile este greu de închipuit, problema o constituie însuși omul, fiindcă el se crede stăpînul acestui Pămînt. Soarele și Luna sunt cei mai importanți aștri din viața noastră. Fiind zi de zi cu noi, au devenit pentru pămînteni tot un fel de proprietate și, după cum gîndește omul, nu au dreptul să facă nici un pas fără voia lui.
La data de 21 decembrie, un asteroid mare va trece pe lîngă Pămînt și este posibil să provoace un cutremur mare. Cu două săptămîni înainte de Crăciun, se vor arăta multe semne pe cer și Pămînt. Poate că nu este cea mai potrivită dată, dar este bine să fim pregătiți pentru orice. Ultima săptămînă înainte de Sărbătoare, țineți două zile de post – luni, pentru lună și sîmbătă, pentru soare. Mulțumiți la toți aștrii care ne-au călăuzit în acest spațiu și rugați-vă pentru ei ca să rămînă nevătămați în continuare pe cer. Este cel mai important moment pentru suflet, care are misiunea să se concentreze cu energia și credința sa spre Creatorul adevărat al acestui Univers. Într-un fel, se confirmă maturizarea sufletelor care sînt gata pentru a păși în altă dimensiune.
Zonele cu risc seismic se vor activa destul de puternic, este de dorit să părăsiți orașele pentru a fi în siguranță. Cel mai sigur loc din această lume sînt munții Carpați. Nu uitați să vă luați cu voi provizii căci acolo nu vă așteaptă cîinii cu colaci în coadă. Să sperăm că vom trece cu bine împreună cu toate planetele Universului. Poate că Bunul Dumnezeu va rîndui ceva mai ușor, după puterile noastre, important este ca noi să credem că va fi bine și așa va fi.
Oamenii care știu și intuiesc ce va fi în curînd trebuie să se conecteze în permanență cu străbunii ca să poată sui scara lui Zalmoxe către Cer. Scara lui Zalmoxe reprezintă evoluția și nivelul întregului eon, care este format din șapte feminin și masculin. Cînd acest întreg este în armonie, treptele scării sunt tari și  nu se rup. Aceste două genuri trebuie să se împace măcar acum, la împlinirea vremii, căci altfel o să aveți surprize neplăcute la ridicarea scării. Acei care nu au alături o parte masculină sau feminină pot face armonie cu fratele, cu sora, cu fiul. Conectați-vă la o ființă care vă iubește necondiționat și veți reuși. Aceste meditații se pot face închipuindu-vă că vă ridicați pe o scară cu 14 trepte, spunînd cîte o rugăciune.

-       Prima scară: Lumină dătătoare de viață, trezește-mă și întărește-mă cu lumina Ta sfîntă, pentru a începe ziua de azi cu  gînduri bune și fapte concrete întru ridicarea sufletului la Cer.
-       A doua scară: Lumină tare, Lumină mare, Lumină fără de moarte, privește-mă, ocrotește-mă și ajută-mă să-mi trezesc dumnezeirea din mine.
-       A treia scară: Lumină călăuzitoare și îngăduitoare cu neamul meu care s-a desăvîrșit înaintea popoarelor lumii, luminează-mi calea și întărește-mi rîvna mea către Tine ca să izbîndesc în virtutea Ta, Doamne.
-       A patra treaptă din scara lui Zalmoxe: Lumină tămăduitoare și născătoare de Dumnezei, ajută-mă să ies din mocirla lumească ca Voia Ta să se împlinească. Ajută-mă să înving frica ca să mă pot dezlega de materie.
-       A cincea treaptă: Lumină din Lumină, Dumnezeu adevărat, luminează-mi mintea și faptele mele pentru ca gîndul să fie curat și adevărat, ca să nu mă rătăcesc în propriile-mi prostii, căutîndu-Te pe Tine, Doamne.
-       A șasea treaptă din scara lui Zalmoxe: Lumină vie și plină de bucurie, miluiește-ne sufletul și neamul ca să fim veșnic lîngă Tine în creația Ta fără de margini, să ne ridicăm la Cer, căci nu Te vom face de rușine în vecii vecilor, Doamne.
-       A șaptea treaptă: Lumină creatoare și înțelegătoare, cercetează-mi inima și apucăturile mele ca să nu aduc pagubă Cerului ridicîndu-mă la Tine.
-       A opta treaptă: Lumină purificatoare și ziditoare de universuri, ajută-mă să-mi construiesc o temelie pentru sufletul meu din zidirea Ta, Doamne, ca să stau neclintit în credința și nemurirea neamului meu.
-       A noua treaptă: Lumină tare, Lumină vrednică, care ești esența sufletului meu, ajută-mă să-mi trezesc ochiul Divin – glanda pineală – pentru a înțelege cu sufletul cele văzute și cele nevăzute.
-       A zecea treaptă: Lumină ocrotitoare și dătătoare de viață, iartă-mi îndrăzneala că îți cer ridicarea la Cer pentru părinții mei și cei apropiați.
-       A unsprezecea treaptă: Lumină mare, ajută-ne să dezlegăm tainele Tale lăsate strămoșilor mei căci ei s-au rătăcit și pe noi ne duc spre pierzanie. Ridică-i, Doamne, din dogma lumească ca să o perceapă pe a Ta, cerească.
-       A douăsprezecea treaptă: Lumină din Lumină, Dumnezeu Adevărat, Moș al neamului solar, întinde-mi, Doamne, mîna Ta din Ceruri ca să mă ridic în Universul Tău.
-       A treisprezecea treapta: Lumină cerească, Lumină părintească, ajută-mă să mă dezmeticesc și învață-mă cum sa păsesc în Creația Ta, Doamne. Dezleagă-mi pașii ca să nu mă împiedic prin cele cerești căci mintea mea nu le poate cuprinde, Doamne.
-       A paisprezecea treaptă: Tată Cer și Mamă Pămînt, prin voința și credința mea, vă invoc în sufletul meu ca să vă mulțumesc și să zidesc și eu, la rîndul meu, nemurire în Cer și pe Pămînt. Prin iubirea voastră necondiționată am ajuns aici și acum în vecii vecilor pentru Eternitate.

Alexandru Ștefan