Clopotarul dacilor 132



                          

                                  Rugăciune pentru solstițiu

        A sosit timpul schimbărilor și ferice de acei care, avînd de toate, sînt gata să plece oriunde cu Dumnezeu. Dacă există, în sufletul omului, rîvna de a trăi altfel, acum avem cu toții o șansă. La data de 21 decembrie 2012 – care corespunde solstițiului de iarnă și sfîrșitului celui de-al cincilea ciclu din anul galactic al soarelui – va veni spre Pămînt o lumină mare care va schimba ADN-ul și destinul omenirii. Este bine ca oamenii să se adune în grupuri mari și să invoce energia strămoșilor și a fraților din Univers. O țara precum Dacia poate să-și ridice vibrațiile pentru a se elibera de acest destin sumbru care ne urmărește pe toți.Ar fi o minune dacă, în această zi a solstițiului, o treime din populație ar face un mare lanț energetic pentru eliberarea din haos. Această unire de energie sincronizată a neamului trebuie să fie concentrată în ziua solstițiului de iarnă, care va avea loc la ora 11.11.
       Toți acei ce primesc acest mesaj – nu implicați în meditațiile voastre nici un fel de sfîrșit de lume. Învingeți frica și umpleți spațiul cu iubire, prindeți a zidi în interiorul vostru o altă lume nouă în care vom trăi cu toții fericiți. Important este ca voi să intuiți și să știți cum să vă descurcați în această lume nouă. Mulți vor intra, dar puțini vor rămîne fiindcă gîndul o să-i întoarcă în lumea veche, iar lumea în care ați trăit va fi ocupată deja de alte suflete din Univers. Este mai bine să te hotărăști acum și pentru totdeauna unde mergi, căci pe parcurs nu vei avea posibilitatea să întrebi pe alții ce ai de făcut. Numai aici, pe Pămînt, ai îndrumători și dădace, în afara Pămîntului trebuie să te descurci singur. Avem șansa ca sufletul nostru să vibreze în același ritm cu părinții noștri din Univers. Trebuie să le demonstrăm că și noi, pămîntenii, sîntem din aceeași familie Divină și că ne putem decide soarta cu puterea credinței. Vă trimit o rugăciune care ne poate uni forțele în ziua schimbărilor universale. La data de 21 decembrie, ora 11.11 minute - să începem a ne ruga, în același timp, toți dacii din toată lumea, pentru ca rugăciunea noastră pentru ridicarea neamului din mocirla păcatului să fie auzită și în Cer și pe Pămînt:
 Tată ceresc, care deții puterea și lumina Întregului pe care l-ai creat,
În numele sufletului meu și al neamului din care provin, te rog, ascultă-mi rugăciunea și dorința inimii mele, Doamne
Esența sufletului meu simte că Tu ești bun și milostiv și de atîta te rog să nu-mi strici căsuța și pămîntul pe care trăiesc
Am trecut prin multe greutăți ca acum să ajung și să stau neclintit în fața Ta, Doamne. Nu mă pot lăuda cu nimic bun, Doamne, dar tot ceea ce am făcut rău a fost din neștiință și rău mi-a părut și mie, Doamne.
Dacă sînt gata să trec în altă dimensiune, ia-mă, Doamne, cu Tine căci voi munci veșnic în folosul Cerului și al sufletului meu. Te rog, Tată ceresc, lasă-le Pămîntul fraților mei care încă se află în căutarea de sine.
Iartă-ne și ne învață în continuare căci, în adîncul sufletului, toți vrem și ne dorim să fim veșnic cu Tine, Doamne. Îndură-te de noi și nu ne lăsa singuri în aceste grele clipe căci numai Tu ești acel care ne poți ajuta, de-acum și-n vecii vecilor pentru Eternitate.
Alexandru Ștefan