Clopotarul dacilor 128



                        


                                         Ultima sută de metri


Gonită de vremuri și prinsă pînă la gît în materie, omenirea se află pe ultima sută de metri înainte de intrarea în punctul zero. O mînă de oameni – care au reușit să evadeze din haos – s-au adunat pe vîrful muntelui strămoșesc și, ca niște copii, prin credința pe care o poartă în suflet, încearcă din răsputeri să împrăștie – cu mîinile goale – tot răul care stă ca un păianjen să ne înghită pe toți. Pe parcursul acestor 26.000 de ani pămîntești am avut ocazia să-mi întîlnesc prietenii și neprietenii din întregul eon. Cu prietenii am devenit mai prieten, iar pe dușmani nu m-am supărat căci nu am timp să mă împac cu ei. Acum, la împlinirea vremii, fiecare va primi ceea ce cu adevărat merită.
        Sînt mulți acei ce cunosc semnele și simt că ceva important se va petrece la sfîrșitul anului 2012. Dar, din cauza necredinței și a sărăciei, nu sînt capabili să se dezlege de materie. Pe oamenii care au venit să-i ajute îi privesc ca pe niște ciudați.
        NASA cunoaște foarte bine fenomenul alinierii întregului sistem planetar, dar totul este în mîna celor care sînt interesați ca oamenii să fie dezinformați. Știu că mulți chicotesc citind aceste rînduri, zicînd: vom ajunge și vom vedea. Sînt două variante – să mori liniștit fiindcă nimic nu vrei să știi sau să te salvezi prin cunoaștere, pregătire și credință. O lume care trăiește în minciună și cu gîndul numai la războaie nu poate intui lumina și planul lui Dumnezeu. Asta înseamnă că trăim într-o lume întunecată, care habar nu are ce se va întîmpla în curînd.
Voi, toți acei ce aveți o legătură cu strămoșii, rugați-vă să vă destăinuie viitorul prin vis sau viziuni căci va fi mare jale de acei care nu cunosc nimic. Într-un fel sau altul, informația a venit la voi, dar voi așteptați de la dumnezeul vostru – televizorul – să o confirme…poate că va confirma cîndva, dar pentru voi poate fi prea tîrziu.
        Înaintașii noștri treceau prin ritualul lupului, unde era prezentă capra și cercul de foc. La fiecare trecere, Zalmoxe alege din sînul neamului oameni care formează trei cercuri. Primul cerc reprezintă Întregul, care coordonează trecerea; al doilea cerc păzește focul, iar cel de-al treilea cerc păzește cuvîntul adică sunetul.
Trebuie să aveți lemne pregătite pentru cel puțin trei zile, focul trebuie aprins înainte de trecere căci mai tîrziu va fi imposibil. Acei care nu au posibilitatea să găsească lemne de foc trebuie să aibă la îndemînă lumînări de ceară căci numai cu ajutorul luminii veți putea ieși din labirintul acestei dimensiuni. Strămoșii foloseau această rugăciune, la trecere:
Lumină din Lumină, Dumnezeu adevărat, Moș al neamului solar,
Prin credința și voința mea, te rog să cobori în sufletul meu, în aceste zile negre. Cît ai stat pe cer nu Te-am văzut fiindcă am fost orb, în ignoranță am trăit, iar bunul pămînt întotdeauna m-a hrănit și nu i-am mulțumit. Acum, stînd în întuneric, mă simt neputincios în toată goliciunea mea, dar simt că sînt din esența Ta, Doamne. Ajută-mă, Doamne, să ies din întuneric spre Lumina Ta, căci de-acum înainte și eu cu sufletul voi fi lumină. Căci Tu ești acel care viața o dai de acum și-n vecii vecilor pentru Eternitate.
Alexandru Ștefan