Clopotarul dacilor 221





      Azi, de draga dimineață, florile și muntele se scăldau într-o ploaie torențială, încît nici cîinele care seamănă cu lupul alb al dacilor nu avea chef să iasă din căsuța lui.
         Convins că nu există spațiu și timp, am intrat într-o meditație profundă, cu întrebarea: de unde am apărut noi pe Pămînt?
Nu mi s-a mai întîmplat pînă acum să fiu atras instantaneu de un canal energetic, care m-a teleportat într-un loc total necunoscut mie. Erau aceiași munți, dar vegetația era diferită. Priveam curios, dar și îngrijorat de faptul că aș putea fi un oaspete nepoftit. Am văzut doi oameni stînd lîngă o cascadă și am crezut că pescuiesc. Semănau leit unul cu altul, am gîndit că sînt frați gemeni și m-am adresat: se prinde peștele? Am crezut că nu înțeleg românește, stăteau amîndoi de parcă ar fi luat apă în gură. Am mai dat o dată binețe și unul îmi răspunde:
-         Aici, peștele nu se prinde, ci doar se admiră.  
-         Văd că la voi nu este udă iarba, la noi plouă de vreo două săptămîni, iar moții nu reușesc să strîngă iarba pentru animale.
-         Aici nu plouă, totul  se alimentează din sol.
Am prins curaj și înreb iar:
-         De fapt, să mă scuzați, dar unde am nimerit?
-         Ai ajuns, prin canalul din munții Carpați, pe planeta Gloria, care este sosia Pămîntului. Noi sîntem Manu și Menumorut – cei care v-am vegheat și ghidat de la începutul evoluției voastre pe Pămînt. Voi sînteți cea de-a șaptea civilizație cu care se încheie ultimul ciclu dat ființei umane pentru desăvîrșirea sufletului ce provine din Întreg. Planeta Gloria, pe care trăim noi, arată nivelul sufletului desăvîrșit obținut de la începutul Creației. Planeta Pămînt, pe care trăiți voi, arată toate nivelele de cădere ale fostelor civilizații care s-au desăvîrșit cîndva pe Geea.
-         Îmi puteți explica mai detaliat ce înseamnă această cădere?
-         Voi, o perioadă de timp, ați fost convinși că proveniți din maimuță, dar, adevărul este că maimuța provine din căderea spirituală a oamenilor. Toate civilizațiile care au trăit pe Pămînt au putut să producă un animal asemenea lor. Civlizațiile au dispărut, dar produsul a rămas ca material didactic pentru voi. Voi sînteți ultimii din ierarhia civilizațiilor care provin din Întreg, adică creați de Dumnezeu și așteptăm să vedem cu ce vă prezentați la finalul ciclului. Vă putem comunica faptul că din anul 1992 o genă din ADN-ul ființei umane a declanșat apocalipsa. Civilizațiile anterioare au dispărut din cauza cataclismelor declanșate de potop. Acum, dacă ființa umană se oprește din evoluția sufletului, se declanșează gena care distruge corpul fizic. În decurs de 5000 de ani voi ați declanșat 15000 de războaie, în care s-au ucis peste 3 miliarde de oameni.
-         Vreți să spuneți că și civilizația noastră, cu nivelul pe care îl are, este în stare doar să înmulțească speciile de maimuțe?
-         Civilizația voastră va avea posibilitatea, într-un timp apropiat și comprimat, să vadă toată splendoarea civilizațiilor avansate. Noi sperăm că efortul pe care l-am depus cîndva nu a fost în zadar. România este un pămînt binecuvîntat și acolo totul este posibil, trebuie doar să vă doriți acest lucru cu adevărat.

Alexandru Ștefan