Clopotarul dacilor 380





         

Sîntem în ajunul Anului Nou și fiecare dintre noi își felicită apropiații cu urări de bine, sănătate și fericire. Dintr-un anumit punct de vedere, oamenii trăiesc mult mai bine, dar puțini sînt cei ce par fericiți. Aud des spunîndu-se am de toate, dar parca ceva lipsește, mă simt nefericit…

Care este cauza acestei stări? Aparent, avem de toate dar, de la an la an, lumea devine tot mai tristă și nefericită. Cu aceste întrebări și frămîntări m-am adresat, în meditația mea, prietenilor din Civilizația Vodă, care mi-au răspuns:

În dimensiunea voastră, oamenii vor să fie fericiți, dar ei nu știu ce înseamnă fericirea. În civilizația noastră, fericirea este percepută ca o stare și nu este legată de ceva material sau de o persoană. Fericirea nu are legătură cu factori externi sinelui, totul vine din interior. Nimeni nu poate fi fericit dacă așteaptă ca această stare să fie declanșată de un factor extern – un eveniment, un obiect, o persoană. Dar, dacă pe voi, o simplă sărbătoare vă ajută să vă simțiți mai bine, păstrați această stare și nu permiteți nici unei influențe negative să o distrugă.
Corpul fizic al omului este o sferă alcătuită din două energii – yin și yang, în care trăiește o scînteie divină. Dacă propriile energii yin și yang se află într-un permanent conflict, ființa umană va căuta fericirea în afara microcosmosului pe care-l stăpînește.

Care este cauza acestui conflict și cum îl putem aplana?

În prima fază, trebuie să renunțăm la mitul potrivit căruia cineva/ceva mă face nefericit/ă sau fericit/ă. Bobul fericirii se sădește între energiile yin și yang printr-o decizie interioară a subconștientului. Se stabilește calea și ordinea fericirii care ne reprezintă, pe fiecare dintre noi, ca entitate, în acest spațiu. Aici și acum, mă simt și mă voi simți mereu fericit/ă și voi mulțumi zilnic pentru tot ceea ce-mi face viața o întreagă bucurie. Încercați, prin forța voastră de gîndire interioară, să schimbați lumea din jurul vostru. Nu vă aliniați energiilor distructive, aceste forțe nu doresc  ca voi să fiți fericiți.
Fericirea interioară te face să fii liber și imposibil de manipulat. Cînd te vei trezi împăcat și vei renunța sa mai acuzi toată lumea pentru neîmplinirile tale, poți fi sigur că te afli pe calea cea bună.

Cum putem să naștem o lume mai fericită și mai bună decît sîntem noi?

Fericirea interioară este legată de grupa de sînge pe care o primește viitorul copil de la părinti. O fată care vrea să se căsătorească trebuie să aleagă o grupă de sînge mai puternică decît a sa. Daca ea are cea mai puternică grupă de sînge, atunci este indicat să evite sa aleagă pe cineva cu aceeași grupă și să aleagă una inferioară. Astfel, se va naște o societate fericită.
Sfatul nostru: fericirea vine din interior. Cu cît încercați mai mult s-o găsiți în afara voastră, cu atît mai sigur vă rătăciți în iluzie.
Alexandru Ștefan