Ridicati-va ochii din tarina!




Pace şi lumină tuturor!

          Acesta este un apel pentru toţi oamenii cu suflet şi bun simţ.
Vă îndemn să ne ridicăm ochii din ţărînă şi să oprim prăbuşirea neamului, să salvăm puţinul care ne-a mai rămas. Trăim vremuri în care totul se vinde şi se cumpără, iar minciunea şi trufia stau în capul mesei.
Mă adresez vouă, Mame, surori, dragi Cosînzene: să facem ceva, căci ne ducem cu toţii de rîpă. Ne-am pierdut încrederea unul în celălalt şi am ajuns să privim necazurile ca pe ceva firesc. Dacă ne ocolesc o perioadă, le ducem lipsa, le aşteptăm.
          Voi, dădătoare de viaţă, sînteţi barca salvatoare pentru întreaga omenire. Nici un străin nu va veni, pentru a face ordine în casa şi în sufletele noastre. Oare chiar nu a mai rămas nimic în lumea asta mai presus decît banul?   Cred că a rămas Iubirea. Eu, cu ea trăiesc, cu ea mă învelesc, cu Iubire vă scriu acum şi vă spun că va veni pe Pămînt un Om Nou, pe care îl vom educa prin pîntecele mamei, de la zămislire. Toate aceste înţelepciuni sînt păstrate în cugetul vostru, răscoliţi mai adînc în inimile voastre şi Adevărul va ieşi la lumină.
Să ne ajute Dumnezeu!

Cu drag,
Alexandru Ştefan