Clopotarul dacilor - 37

                                     
                                                  Invocarea Luminii 

          Lumină Mare, Lumină Tare, Lumină Fără de Moarte! Mă adresez Ție și celor care sînt mai sus, în evoluție și conștiința cugetului. Eu, cel ce am pășit prin viață, descoperind că nu există moarte, am nevoie de îndrumare și susținere Divină. Cred în Dumnezeu și în ridicarea omului la Cer, ca să trăiască veșnic în carne și oase, alături de Tine, Doamne. Cer să am o convorbire cu Puterea care este responsabilă de Pămînt și de evoluția sufletului nostru. Iertată să-mi fie îndrăzneala, dar cei care trebuie să anunțe pămîntenii de această mare schimbare sînt ancorați în materie și nu aud. Omenirea este speriată și derutată. Rog doar să știu cum să-i ajut pe cei care te caută pe Tine, Lumină Creatoare și cum să ieșim nevătămați din acest spațiu.
Răspuns primit la ora 06.40 – ora României:
Eu: cine ești?
Răspuns: dacă nu mă cunoști, dormi mai departe.   
O pauză eternă și frica de-a mai întreba ceva…o lumină puternică, ce mă privea cu blajinătate, mi-a întors liniștea și curajul de a sta de vorbă cu Ea. I-am spus că am uitat toate întrebările…
Răspuns: o să ne fie mai ușor să stăm de vorbă.
Ce se va întîmpla cu noi, cu Pămîntul?
Depinde ce așteptați. Dacă voi credeți că Dumnezeu și-ar distruge Creația, ar însemna că a creat-o prost.  
Cine a născocit căderea și păcatul?
Cînd un copil face primii pași și cade, își învinuiește părinții…cînd se întîmplă ceva rău pe Pămînt, spuneți că v-a bătut Dumnezeu. Păcatul și căderea reprezintă răutatea și nedesăvîrșirea voastră, nimic altceva.
Mulți oameni sînt nefericiți pe Pămînt și cred că drumul către Cer este legat numai de suferințe..
Voi sînteți iubirea și fericirea pe care le căutați. Cînd ați trăit fericiți, ați vrut să cunoașteți nefericrea. Acum, dacă ați cunoscut-o, veniți acasă.
Chiar sîntem atît de proști?
Este și acesta un rezultat.
Pot da această convorbire să fie cunoscută de cît mai mulți?
Fă cum simți.
Este greu să îndemni o lume să pășească în altă dimensiune, fără credință…  
Nu-i chema, dorința trebuie să vină din interiorul lor. Nu vor putea prinde rădăcini într-o dimensiune superioară, fără credință.
Noi, cei din neamul dacilor, avem vreo șansă să ne ridicăm?Ce trebuie să facem pentru a dobîndi nemurirea?
Ziceai că ai uitat toate întrebările, dar apreciez îndrăzneala. Toate sufletele de pe Pămînt sînt egale în fața lui Dumnezeu. Dacă voi și străbunii voștri ați rîvnit întru desăvîrșire, vi se vor deschide toate porțile Cerului. Nemurirea nu se dobîndește, ci se trăiește, crezînd în ea.
Te mai pot invoca?
Dacă ești nemuritor, de ce nu?
Ce să facem în privința anului 2012?
Să vă pregătiți și să credeți în mai bine.
Adică vom supraviețui?
Vorbești despre nemurire, dar te temi de moarte.
Mulți nu se tem, dar aici este prezentă mai mult moartea decît viața.
Cînd veți conștientiza că moartea nu există, vă veți trezi din somnul vieții, pășind în lumea celor adevărați.
          Alexandru Ștefan