Clopotarul dacilor - 39

 
                Invocarea Luminii (lll)

          5.45 – ora României – o ploaie torențială, însoțită de fulgere și tunet, m-a trezit de draga dimineață, îngîndurat că Lumina are treburi mai importante decît să stea de vorbă cu mine.
Lumina: sînt aici și veșnic peste tot.
Eu: înseamnă că dorm bine…
Dacă dorești să nu pierzi legătura cu Eternitatea, așează-ți rugăciunea, încă de seară, între somn și starea de veghe, iar cuvîntul întrupat prin vibrația sa va risipi hotarul dintre dimensiuni.
Mulțumesc, aveam nevoie de acest sfat, dar către cine să mă adresez în rugăciunea mea?
Cea mai mare instanță Divină care este responsabilă de evoluția și destinul vostru în acest spațiu  este Soarele.
Înseamnă că am deviat de la credința autentică.
Nu numai voi, ci majoritatea pămîntenilor.
De ce Puterea de Sus a permis așa ceva?
Oamenii de pe Pămînt  iubesc mai mult revoluția decît evoluția.
Cum să îndreptăm lucrurile?
Întoarceți-vă cu fața către strămoși.
Noi am uitat cine sîntem și de unde venim…ne poți ajuta și îndruma?
Orice religie care zidește mai mult în materie decît în suflet nu are suport Divin.
Ce să facem pentru a cunoaște adevărul pur?
Rugați-vă direct, fără intermediar: Tată Cer și Mamă Pămînt, prin voința și credința mea invoc Duhul Suprem, pentru a mă ridica din acest spațiu ca să cunosc desăvîrșirea și creația Ta, Doamne. Mă voi strădui să-Ți semăn Ție, prin faptă și devotament, pentru a deveni un mic Dumnezeu, în slujba întregului Univers și veșnic păstrător al adevărului Divin.
Așa vom face, Lumină mare. Mulți se vor bucura, dar și mulți se vor supăra că li se strică rînduiala pe Pămînt.
Numai Dumnezeu reformează Pămîntul. Omenirea s-a împotrivit întotdeauna schimbărilor cerești.
Reiese că ființa umană este cea mai încăpățînată din Univers?
Sînteți cam obraznici și vă considerați cei mai deștepți, deși faceți multe lucruri nesăbuite.
E cam trist să afli adevărul, dar avem și ceva bun în noi sau…
Sînteți copiii noștri, cei mai mici și cei mai scumpi din tot Universul.
Deja așteptam vărguța, dar m-am liniștit. Noi, acești mai puțin obraznici, ce să facem atunci cînd se va petrece reforma Divină?
Să vă conformați planului Divin și să ieșiți neobservați din lume. Cînd se vor îndeplini toate condițiile, invocați din țesutul Cerului puterea celui care vă reprezintă neamul; el deține toate cheile ce vor descuia lada de fier ca să-și ia sabia ce ocrotește neamul.
Vom reuși să ne mobilizăm într-un interval de timp așa de scurt, Lumină dătătoare de viață?
Cu Dumnezeu totul este posibil, numai să crezi cu adevărat. Activați ritualurile pe care le-au păstrat străbunii voștri și mulți se vor schimba.
Pe unde să-i caut, Doamne, căci pe aici nici nu se pomenește de vreo reformă Divină?
Sînt puțini, dar buni, așteaptă doar un semn pentru a se alinia planului ceresc.
Poate îi îndrumi și pe aceia care dețin toată puterea oamenilor de pe Pămînt?
Ei vor să mă schimb eu în folosul lor, în loc să se schimbe ei în folosul sufletului.
Cum să trăim mai departe, Doamne, că mergem ca prin ceață?
Să vă construiți un adăpost din credință și atunci orice schimbare va fi în folosul vostru.
De unde atîta frică și panică în sufletele oamenilor?
Din necunoașterea Puterii Divine și lipsa dorinței de-a schimba ceva.  
Cum de-am căzut în această capcană?
Descoperind greșelile, nu le repetați, luați totul ca pe o experiență.
Alexandru Ștefan