Clopotarul dacilor - 38


                                      

                                                    Invocarea Luminii (ll)

          În numele străbunilor și al pămîntului pe care l-am primit ca moștenire de la Moșu’, mă închin în fața Ta, Lumină dătătoare de viață, cu rugămintea de a veni cu un mesaj pentru acei care nu au avut nici o mîngîiere pe Pămînt, pentru omul ce stă în temniță nevinovat, pentru toți acei care au rămas singuri și neajutorați. Îndură-te, Lumină Mare, și ne sprijină pe toți, în acest ceas al neputinței noastre!
Mesaj primit la ora 5.25 – ora României:
Lumina: de ce nu dormi?
Eu: aștept răsăritul.  
Cunosc suferința semenilor tăi, dar de ce te rogi pentru ei și nimic nu ceri pentru tine?
Eu sînt fericit că Te am pe Tine, Doamne.
Pe acel care n-a fost mîngîiat niciodată îl mîngîi în fiecare dimineață cu razele mele, spunîndu-i întotdeauna că-l iubesc…dar el nu mă aude. Acel ce stă închis - să nădăjduiască că i se va face dreptate. Cei neajutorați - să creadă cu adevărat și atunci nu vor fi niciodată singuri, trăind alături de mine.
De ce Moldova este vînată și împărțită de străini?
Moldova tăinuiește harta lumii și pe acel care deține cheia sunetului ce va trezi lumea întreagă.
De multă vreme, acest popor nu a mai avut parte de un conducător care să ne reprezinte…
Toate entitățile care au ridicat acest popor la cele mai înalte culmi se află printre voi cu altă misiune. În curînd, îi veți cunoaște.
Nu v-am obosit cu întrebările mele copilărești?
În veșnicie, nimeni nu se grăbește nicăieri.
Cum ne putem recunoaște noi, cei care ne considerăm treji?
Ochii și vocea nu se schimbă niciodată.
Poate am făcut cuiva rău din neștiință…cum pot îndrepta lucrurile?
Să se considere fericit acel ce te-a cunoscut.
Mă tem să nu-mi apară orgoliul…
Baloanele se ridică la cer, dar se sparg fiind goale…depinde ce cauți – slava lumească sau viața cerească.
Mai vorbește cineva cu Înălțimea Ta?
Au fost mulți, dar puțini au rămas; cei mai mulți au transformat convorbirile într-o sursă materială.
Pot face ceva concret pentru semenii mei?
Mulți deja te urmăresc și, cînd nu le scrii, îți simt lipsa.
Cînd le vorbesc, mă privesc ca pe un ciudat…  
Caută descălecătorii acestui neam; numai împreună  sînteți o putere.
Cînd este bine să mai vorbim?
Între zi și noapte.
Pot să Te aștept fără a Te invoca?
Vom sta de vorbă pînă la trecere, de acolo trebuie să pășești singur.
Se poate să aflu mai multe despre această trecere?
În plan general, cei care nu caută nimic se vor trezi într-o lume nouă, unde nu-și vor găsi rostul.
Se mai poate face ceva ca să reușească toți?
Cei mai mulți dintre ei cred în povești, nu în Dumnezeu; este alegerea lor.
Alexandru Ștefan