Clopotarul dacilor 156





Trăind o viață de om într-o dimensiune legată de timp și spațiu, vrei sau nu vrei, o parte din ființa umană se îndoiește că există viața eternă. Mă adresez vouă, celor din Civilizația Vodă, să-mi permiteți o călătorie în timp ca să înving egoul fals care, într-un fel sau altul, induce suspiciuni referitoare la dimensiunile în care există nemurire. O sferă luminoasă a apărut ca din senin și m-a învelit în timp ce meditam, cu lumina sa. În cîteva clipe m-am trezit într-o lume total necunoscută mie. Vegetația era diferită de cea de pe Pămînt, oamenii – mai înalți decît noi și nu am văzut automobile și copii. Din sferă, priveam totul ca un copil curios, pînă cînd am ajuns în fața unei entități care m-a întrebat ce vreau să cunosc din lumea aceea. Mi-am revenit puțin din emoțiile pe care le aveam și i-am mulțumit pentru atenția acordată. Îmi doresc să cunosc: de unde ați venit și cum ați reușit să atingeți această dimensiune?
Sîntem înaintașii voștri de pe Pămînt, am descoperit și dobîndit nemurirea acolo unde trăiți voi acum. Pe Pămînt, viața este ciclică și fiecare ciclu are importanța lui. În primele trei cicluri, sufletul trece prin treptele de adopție ale Pămîntului. Cel de-al patrulea este trezirea și pregătirea sufletului în stare de hibernare. În ultimul, cel de-al cincilea, omul trăiește 5.125 de ani fără să moară.
Dar noi ce facem acum, nu sîntem conștienți că trăim?
Acum, voi vă aflați într-o stare asemănătoare hibernării. Microbii care vă mențin corpul fizic în timpul hibernării au viață scurtă. Atunci cînd începe ciclul cel mare de viață pe Pămînt, sufletele selectate primesc de Sus o misiune eternă. Sufletul emană o aură specială care, ca un magnet, atrage de la fundul oceanelor microbii ce mențin viața în corpul fizic timp de 5.125 de ani pămîntești.
De ce omul în somn trăiește atît de puțin și brusc i se oferă o viață de 5.125 de ani?
Voi, acum, nu trăiți, ci dormiți. În somn, fiecare are comportamentul său, este o stare de veghe înainte de trezire. Toți pămîntenii care au șansa să intre în dimensiunea acestui mare ciclu vor deține puteri paranormale adică își activează toată puterea dată omului de către Creator.
Înțeleg corect? Numai acei ce intră în ciclul mare își activează puterea Divină? Restul ce fac?
Așa zisa moarte există numai în timpul hibernării. Dacă sufletul nu se trezește pînă la ciclul care definește eternitatea îi va muri continuu corpul fizic pînă cînd se va trezi.
Care este scopul acestui mare ciclu?
Este ultima etapă de viață pe Pămînt înainte de a dobîndi nemurirea. Numai în această perioadă, omul își trezește dumnezeirea, restul ciclurilor reprezintă un fel de clocire și selectare a sufletelor care pot dobîndi nemurirea.
Dar de ce nu putem să trecem cu toții ca să trăim acești 5.125 de ani?
Aceasta ar fi ca și cum ai trezi un om beat din somn ca să rezolvi cu el niște treburi importante…omul trăiește într-o formă de viață somnambulă, adică între Adevăr și Iluzie. Numai în starea de hibernare se petrece selecția naturală pentru viața eternă. Sufletele care s-au trezit din hibernare așteaptă un fel de sfîrșit de lume fiindcă sînt total nedumerite de comportamentul celor care încă dorm. Trebuie să conștientizați acest lucru și să vă pregătiți de această mare șansă.
Alexandru Ștefan