Clopotarul dacilor 87

                                  

                                     Starea de veghe

Din tot ceea ce auzim că se întîmplă pe Glob se vede clar că întreaga omenire este dirijată din umbră. Nu facem nici noi excepție. În timpul apropiat, România va fi implicată într-un război străin din care nu are nimic de cîștigat.
Nu am învățat nimic din trecut…sîntem speriați de diferite state, care au un interes major pentru a-și atinge scopurile militare pe pămîntul nostru și nimeni nu ne poate asigura că nu vom fi transformați în carne de tun. Oare de ce tocmai nouă ni se întîmplă așa ceva? M-am adresat strămoșilor din Civilizația Vodă; mi s-a spus că totul este predestinat; am ripostat și am întrebat cum putem noi, trăitorii acestei țări, să schimbăm traiectoria destinului în bine; răspunsul a fost sumbru – ați căzut spiritual și nu aveți suficientă putere ca să înfruntați răul care deja s-a declanșat. Deși o fac în mod inconștient, cei mai mulți dintre voi gîndesc precum răufăcătorii și, într-un fel sau altul, sînteți și voi părtași la acest război, care va izbucni în curînd. Am întrebat ce putem face în situația în care ne aflăm…invocați-l pe Zalmoxe ca să vă inițieze prin ritualul șarpelui, să vă transforme în lupi pe trei zile; lumea vă va pierde urma, după trei zile veți reveni în chip de om, iar restul oamenilor se vor transforma în animale cu două picioare. Aceasta este prima scară de trecere pentru a vă putea dezlega de lumea nedesăvîrșită. Treceți prin jăratic pentru a putea îmbrăca hainele călușarului. Femeile și copiii trebuie să se așeze în cerc, iar voi dansați în toată perioada cît nu va fi lumină, dansați pînă cînd va apărea lumina. Lumina o să vă liniștească și veți dormi preț de trei zile. Cînd vă veți trezi, veți fi deja în altă dimensiune.
Alexandru Ștefan