Clopotarul dacilor 98


               

              Ritmul, sunetul și vibrația – puntea spre Eternitate  

Timpul trece cu viteza luminii, dar noi ne aflăm tot aici și admirăm în continuare Pămîntul și natura, care se trezesc din nou la viață. Privim curioși cum harnica primăvară trezește floricelele, cum soarele îndeamnă cireșii să se coacă mai repede ca să ne bucure pe noi, copiii lui Dumnezeu. Poate că ați observat, vizitînd acest blog, că, pe măsură ce ne apropiem de alinierea planetelor, clopotarul dacilor vine strict cu informații primite prin revelație de Sus. După Ziua Daciei mi s-a comunicat să rămîn la Chișinău și să aștept. Fiind, ca și voi, curios, am stat liniștit în așteptare și am primit un singur mesaj cu un singur cuvînt: cîntă. La început, am crezut că ceva am scăpat, că nu am primit mesajul în întregime. După o perioadă de timp, am întîlnit niște daci care ciopleau în stele, iar unul dintre ei mi-a spus că ceea ce cînt eu ar trebui să fie pus în ramă. M-am apucat de treabă cu Ceata Alimoș și, în curînd, vom veni spre voi cu un buchet de melodii care o să vă mîngîie sufletul. Plăcut surprins, am întîlnit pe cei mai buni muzicieni din lumea asta fiindcă erau de acasă – curați, blajini la suflet și devotați cîntecului autentic. De ce Ceata Alimoș? Fiindcă sîntem de-ai lui Moșu’…și Toma Alimoș tot al lui Moșu’ era. Toate cîntecele au mesaje prin care vibrația sunetului vă va trezi emoția ce regenerează și activează ADN-ul.
Secretul dacilor era să menții o energie eternă. Emoția interioară nu trebuie să fie controlată, ci dirijată prin ritmul celor 19 bătăi zalmoxiene, adică emoția adevărată este generatorul veșnic al corpului fizic. Multă lume a ieșit de pe unda strămoșilor după ce s-a infectat cu ritm, sunet și vibrații străine. Nu cred că acești oameni vor putea să-și activeze ADN-ul prin ritmul și sunetul strămoșilor, căci nu pot primi vibrația, fiind conectați la un alt satelit. Nici eu nu m-am gîndit că voi cînta acum, la împlinirea vremii, dar cu adevărat căile Domnului sînt necunoscute.  
Sper ca fiecare să-și contureze credința și ideea – cu cine se aliniază în dansul cosmic al planetelor din Univers. Va fi un fel de concurs al popoarelor lumii, unde rolul de susținător energetic îl are poporul din care faci parte. Nu vă huiduiți poporul și neamul  că poate tocmai acel pe care te străduiești astăzi să-l dărîmi îți va fi colac salvator. Începeți imediat să scoateți din interiorul vostru tot ceea ce este mai bun, făuriți - prin gînd și fapte - puntea pe care o să treceți în altă dimensiune. Tu ești acel care îți croiești calea și dai curs destinului tău. Conectează-te la satelitul strămoșilor, ascultă-ți inima (nu logica, care construiește planuri de viitor ce te vor ține veșnic ancorat în materie) și lasă sufletul să-și regăsească Împărăția lui. Mai sînt și alți semeni de-ai tăi care pășesc pe drumul desăvîrșirii, privește cu atenție în jurul tău și îți va fi mai vesel bucurîndu-te de ei căci și ei se bucură de tine.
Alexandru Ștefan