Clopotarul dacilor - 54


                   


                         Rugăciune pentru liniștea sufletului

Măreția omului pe Pămînt nu constă în faptul că el trăiește aici, pe această planetă, ci în aceea că face posibilă formarea și zidirea unui mic Dumnezeu în interiorul său. Se știe că îndemnul vine de la strămoși, dar răspunsul va veni, întotdeauna, numai de Sus. Ca să ți se întîmple și ție această minune, fii receptiv la tot ceea ce se întîmplă în jurul tău și nu trece nepăsător pe lîngă izvorul necurățat ori copacul neudat. Trezește dreptatea din tine pentru ca, în final, adevărul să triumfe. Nu căuta plăceri personale, caută bogății spirituale.
Mulți dintre voi se întreabă, adesea, ce au ei de făcut și care este misiunea lor în această viață. Căile Domnului sînt încîlcite numai atunci cînd avem mintea sucită. Totul este simplu – dacă faci deja rău, încetează; dacă te folosești de niște bieți părinți și le bei banii, apucă-te să ai tu grijă de ei și nu trăi ca un parazit, vorbind frumos despre spiritualitate. Cînd simți că ceva nu este în regulă cu tine, nu te ineca în lacrimi, ci spune această rugăciune și vei scăpa de necazuri:
Lumină din Lumină, Dumnezeu Adevărat, Moș al neamului solar, coboară, Doamne, cu lumina Ta, peste ființa mea și mă întărește și mă călăuzește ca să ies din lumea asta întunecată prin Lumina Ta curată. Am hotărît, Doamne, să nu mai fiu neputincios, ci să-ți fiu Ție de folos. Vreau să mă desăvîrșesc, pe căile Tale să pășesc, dimineața – cu soarele să vorbesc și Voia Ta să împlinesc. Ajută-mă, Doamne, să fiu fericit și cu sufletul împlinit, căci a Ta este puterea de acum și-n vecii vecilor, pentru eternitate.
Alexandru Ștefan